söndag 28 mars 2010

Separationsångestens fula storebror blir knullad i munnen

Fucking-jäkvla-kuk-kiss-piss-diss-glida-isär-skit-för-jag-jäkla-fan-fitt-saknar-dej-och-sepe-död-kuuuk-måste-fan-fan-fan-fan-veta-om-du-kuk-känner-samma-skit-smuts-skräp-sorg-sorg-sorg-sak-som-jag--för-jag-sepe-hora-sepe-orkar-inte-sepe-sepe-fan-jag-äslar-dej-fan-fan-fan-för-ingen-i-hela-jäkla-kuk-världen-kan-förstå-som-fitta-du-kan-shit-fuck-ingen-hor-kan-ta-din-sepe-plats-för-man-fan-svin-sepe-man-fan-kan-bara-ha-en-bästis-fan-fan-hor-och-du-sepe-skit-knull-och-då-fuckat-upp-fuckat-ner-är-min-fan-sepe-jävla-bästis-sepe-kukuk-bästis-sepe-fattar-du-jävla-mongo-jag-fan-vet-fan-inte-fan-vem-fan-jag-fan-är-fan-utan-fan-din-fan-hand-fan-i-fan-min-jävla-hand-

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken befriande blogg

BurgerQueen sa...

Tackar :)) Vilken fin komplimang ! Vet inte riktigt hur jag ska utvärdera, men jag hoppas att det framgår att jag blev väldigt glad över din kommentar!!!

Juno sa...

Åh jag gillar detta!