onsdag 7 april 2010

Prosa

Förlåt lilla bloggen som jag tycker så mycket om, när jag glömmer den är det inte av illvilja. Skriva bok och skriva dagbok och skriva prosa tar all lilla tid. Lära sej och klä sej och vara vuxen tar så mycket tid. Men jag tänkte att du kunde vara värd dethär. Detta lilla lilla ordspråk sagt nästan som ursäkt.

För att jag har kommit längre än på länge och min längtan är längre. Jag ska göra klart detta, som för första gången vilket det faktiskt nästan är och det ska bli okej men det är inte viktigt det ska bli klart det är det som är viktigt. så när malmö kommer bort sej blir det till att skriva på bättra om och sånnt...


Förresten så älskar jag malmö otroligt mycket. Du skulle omöjligt kunna ge mej en bättre stad mer händelserik mer underbar... Fan alltså. Magiskt är ordet!

Inga kommentarer: