onsdag 28 april 2010

Socialstyrelsens dikter...

Ibland känns det helt änkelt inte lönt att ha apotekets startsida uppe. Även om sådaana hära tillfällen är viktiga viktproblem å sina områden också och? Och jag fastnar grundligt i tankar om andras tankar. Uttalanden, inspelade filmsnuttar som upprepar sej. Second-guessing alla beslut jag någonsin tagit i hela mitt liv. Och jag skulle inte ta dina kontackter, vill bara se hur dom ser ut ur mitt perspektiv, från var jag bor.

I ett svenskt gta skulle folk bara stirra blindt eller ringa polisen när du sparkar på en lycktstolpe. Det är ganska fint i min del av världen ibland, och du borde komma på besök och jag borde sova. Ful natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

I <3 Ebba.

Nu vill jag inte kräva en massa saker här, det är din blogg och jag är glad för vad jag får, men teckningen i början av bloggen fick mig att sukta efter mer ebbakonst. Får jag se mer få jag se mer får jag se mer?

Kramar från din hemliga beundrare

BurgerQueen sa...

Underbart! Underbart att hitta dina ord såhär om natten :) Underbart att det finns folk som är hemliga när man tänker på dom som är hemliga! Min dator har just krashat, men om jag har något här och nu slänger jag upp det här och nu även om det kanske inte är hyper-fresh, annars får du nån dag snarast när jag fottat av! du livar upp små nattdjur genom cyberrymden!