söndag 26 juli 2009

"Jag tvivlar VÄLDIGT starkt på att bob dylan vill ligga med min mamma"

Okej, är ni redo? JAA!

NU HAR VI PRELIMINÄRBOKAT BO! OCH JAG ÄR NÖJD! 12 minuters rak skolväg, 18 kvadrat(baby!) Visserligen bara ett rum, men lägenhetsägaren har uppgett att hen inte är hemma så mycket pga flickvän! Känns faktiskt bra. Då är tanken att jag flyttar upp den 3dje aug. TIO MINUTER FRÅN TECEN MED RÖD LINJE ! ! ! Im a lucky boy yes i am :) OCH TBANAN GÅR HELA NATTEN! FEEJL THAT BITCHES AND KIBBELS!

För övrigt så jag jag en liten maskogont mellan organen i magen som ligger och petar på saker och skruvar sej. För övrigt övrigt så hade jag jäkla trevligt igår. Och dom andra dagarna på sistånde med för den delen. För övrigt så är linn en sval sommarbris som gör det möjligt att andas i den oböjliga hettan. Och Annars är det rätt fint, ja.

4 kommentarer:

Mymla sa...

AWESOME <3

Elmo sa...

ARRRIBA!!1 *pang* *pang*

fiesta förfan.

Leo sa...

Grattis! Då får vi hoppas att det inte blir slut med hans flickvän... eller att de vill flytta ihop... Grattis än en gång.

rita litta bara sa...

allrajt!