måndag 9 augusti 2010

Jag vet precis hur du känner

Se mitt förra inlägg som en dikt och detta som en förklaring. Skriven i intensivt tältdamm festivaldimma besvikelse och kroppslig uttömdhet är den lätt utdömmande och bristande i sitt omdömme som bristningar i ditt område. Nu är jag i det intensivaste av alla land, det norraste svenska landet dess utom, inte lappland men nära impå. Jag befinner mej i en blå frendes vård. Allt är större och mjukare här, palt är fantastiskt.

Jag springer in i mitt eget rundgångshuvud då utredningar och rättegångar pågår på utsidan. Bara tillfälligt i tillfället dock. Ja ill kunna beskriva denhär dimman, jag har haft svårtatt greppa mitt blygsamma tankeboskap i konst på sistaste, närmare bestämmt hela sommaren. Men nu ska jag ta mej ur detta enskilda ut till det sociala, utanför socialens stela kontor med ful ikeakonst

Jag vet precis hur du känner när allt du hör går i moll

Inga kommentarer: