lördag 16 maj 2009

Blodsband är sladdrigt tunna.

Dethär är livet illustrerat i svart,
Rom byggdes inte på en dag men det brinner ner på en natt.
-Organism 12 Ågrhen

Uppe i ottan för att hinna prata om igår innan idag börjar, det håller upp, right? Felstav-ningar från min trollstav bevingad av drakar.

OKEJ VA, SÅHÄR VARE; Uppe klockan 7 picka packa fixa faxa. Och sen bar det av klockan otta för förberedandet och allting gick väl som saker bör förutom jag. Jag tänker fel och byter på platser. Det är inte ok, men är det ok om ingen märker något? I så fall, jag lyckades i alla fall hålla en hel klass högstadieelever TYSTA i än 25 minuter! DET ÄR FANEMEJ INTE ALLA SOM LYCKAS MED DET DU! Så det är jag stoelt över, faktiskt.

Men nu kom distraktionen fram till mej likte ett monster från ovan, bet mej i nacken och jag kan inte längre fortsätta i samma bana. Nu är jag tokig och målnen glittrar i svart. Jag ska utomhus idag, jag har valt dom som bryr sej om mej före dom jag delar blod med. Dramatik men jag tror inte att någon märker det. Organismen vaggar mej varsammt i sanningar med en raptallang i toppklass. Men så blinkar det till och alla färger inventeras, det blir lite svårare att lokalicera sin possition vid sådanna hära tillfällen...

Ny rad med hopp i gommen, ni kanske tror att jag babblar om ingentingalls? Det gör jag inte, jag pratar om den psykiska smärtan som resultat när någon stampar på din hand. Det är kanske inte något trevligt bordsämne? DIN MAMMA ÄR ETT TREVLIGT SAMTALSÄMNE! Hon har snygga skor på sej, påväg bort från dej. Och jag röker kanske lite för mycket, det tycker i alla fall ekonomidjuren under sängen som är som små gula disneydrakar. Jag vill bara dansa, är det för mycket begärt?

Nu hittade jag hem igen, komplimanger gör så att jag krymper i glädje och vid förolämpningar växer jag i vrede. Jag gillar min vrede, ialla fall ibland. Jag ger mejsjälv tillåtelse att vara arg ilska flyttar murar öppnar burar pussar tjurar. Jag fyller år på tisdag, då år ni gratta mej. Jag är oxe boel och min lillebror är oxar med. Vi fyller år innom loppet av 8 dagar allihop. Och ingen av oss är allergisk, men både min pappa och jag var kännsliga mot zool(nördskämt).


SÅSÅSÅSÅSÅSÅSÅ sen hängde jag med vallentin och det var väldans trevligt. Vi var kreatief. Det är otroligt roligt och roligare att umgås och göra kreativa saker. MIhh, jag måste klä på mej snart, så jag borde3 redan vara färdig, för nu ska jag resa ensam :( Så ni får ta hand om era laxar och hoppas att mitt lilla bryt glädjde er. Tack för er ex i stens.


OCH TACK FÖR FINA KOMMENTARER, ONCE AGAIN. Alla får kommentera, ALLA bin the huvudord. SÅ KOMMENTERA HJÄRNET!

2 kommentarer:

Linn sa...

jag älskar dig och ha en superfin födelsedag! (tänker smsa dig då men ändååå)! förlåt för att jag inte svarat i telefon på hela dagen men ringer när jag är hemmaaaa! och ska kirra nåt finfinfint till dig i berlin pånihesten! puss i gull i gnu<33

El Jenso GRANDEEEEE! sa...

Sådär ja, har läst bloggen nu.. Finns en risk att jag kanske gör de igen nåndag.. Och de blir hittad överaskning IMRRN!