fredag 8 maj 2009

Ebba FUCKFACE torrets kärleksbrev

Hejsan SEPE vill du dansa? Vi kan FUCKTARD dansa oss vilse i hjärnans laburinter som vi KNULLA hittar på aldelles själva. Vi kan FAAN hålla om varandra på kvällarna och låssas att vi är dom ända i hela världen som inte alls är MOTHERFUCKEING ensamma. Vi kan gå ut på en lunchdejt och gifta oss någon gång, vi kan KNULLA DIN MAMMA åka till sydostasien och låssas att svenskan vi talar med varandra är ett hemligt tvillingspråk. Du kan GUBBKUK klättra in igenom mitt fönster mitt i natten bara för att slå sönder det när du väl kommit in. Vi kan vara barn på femtiotalet och springa runnt med slangbellor på stan och pajja alla HORA rutor vi ser. Sen kan vi palla äpplen. Det är kanske synd att ingen gillar äpplen längre?

Vi kan säga att vi älskar varandra mer och speciellare än några ASSHOLES andra någonsin älskat varandra. Jag kan klä upp mej i min ringbrynja och bli din HALLIK riddare som räddar dej undan den otroliga längtan efter mej som fortplantar sej i ditt hjärta så fort jag lämnar rummet. Vi kan vara jätte JÄVLA ÄCKEL SEPE FETTO BARN corny och gå på bio, vi kan förklä oss var gång vi går ut i allmänheten, och låssas att vi inte KNULLA DIN FETA ÄCKLIGA HOR MAMMA inte känner FAN varandra.

Vi kan vara fjortonåriga oskulder på en fest som inte vågade prata med varandra innan KUK vodkan från polen kom. Sen kan vi ha dåligt "första-gången"-knull KNULL på soffan bedvid sovande kompisar. Vi kan bli som sådanna dära FITTOR känndispar folk kommer ihåg och vill vara som. Vi kan dra KISS ner varandra i en massa skit. Sen kan vi bli som andra kända och åka JÄVLA HORUNGE SEPE ÄCKEL IDIOT FITTA till rehab och finna gud. Så kan vi bli ett kristligt par och inte ha samlag KNULLA före äcktenskapet. Så kan vi få åtta barn men när vi faller tillbaks på heroinet så SKELÖGDA BARN VARS FÖRÄLDRAR ÄR SYSKON kan dom bli aldelles förtjusande små fosterbarn. Då kan vi åka till HELVETTE indien och köpa orangea lakan, sen kan vi bli budhistiska och börja med HOROR FETA HOROR yoga var morgon, vi kan måla av soluppgångar och bli rika på det, sen blir vi KUKAR STORA HÅRIGA KUKAR kapitalister KAPITALISTER och flyttar till förorten i usa och skaffar tre nya barn och blir uttråkade på våra mediåkra liv och börjar HORA ha sex på offentliga platser och snatta gurka och vindruvor i mataffären.

Sen kan vi skilja oss och dela upp vårdnaden, sen kan vi börja ta barnens FITTIGA FITTHOROR ADHD-mediciner och förlora vårdnaden once again. Sen kan vi flytta till new york och börja klubba med alla koolingar och klä oss fint och YOU COCKSUCKING MOTHERFUCKER RETARD FART börja på koks och ketamin. Så kan vi få en psykos och flytta tillbaka till sverige och ta jobb på en JÄKLAR HELVETTE färga och ha för oss att det är freja från rederiet. Missbruket fortsätter vi med och vi spiralerar till att tro att vi är exmen, och så FITTA FITTA FITTA HORFITTA dör vi när vi försöker slå ihjäl en mutant/gammal kvinna HORA. Och så blir vi begravda långt ifrån varandra eftersom att allting hållts så hemligt hela HUK vägen hit, men vi hade det fint HORA älskling, och jag SEPE SEPE SEPE JAG HATAR DEJ SEPE kommer aldrig att glömma dej, <3

3 kommentarer:

Juno sa...

Jag undrar jag hur du får ihop alla ord så där. Jag hoppade alla feta ord och såg berättelsen. Du är bra på berättelser. KRAM

S sa...

finaste<3
tacl för kommentaren, det kändes bra och varmt i hjärtat!
på siesta så...<3

Linn sa...

så jäkla vackert hörruuu, läst hela texten kanske 4 gånger nu. sitter och ler. du är en så bra och fin påni och jag SKA bli bättre på att kommentera här, om det så blir det sista jag gör! puss