måndag 11 maj 2009

Gilla weird all!

Jag är innuti en liten grön ärta i en liten gulgrönblålilarosa spandexuniform och en stor glödlampelik hjälm. Vem som nu sa åt rasmus att inte stoppa köttbullar i näsan hade fel för nu släpper dom greppet om min lilla farkost ock in i min alldeles egna nästa åker jag. Mitt skäpp är självklart 1000 gånger mindre än en vanlig ärta, annars skulle saker besvära sej en hel del!

(rökpaus)

Man får röka innuti mej, och speciellt som jag passerar mina svarta lungor på en liten snabb by-pass tur nedåt innan jag vänder upp i skallen igen. In i hjärnan där jag trycker på den magiska knappen som om igen krymper ner mej. DANSA DANSA ERA JÄKLA SVIN, I TACKT TILL ALLA FRAMGÅNGAR I MITT LIV.

Jag tycker att det är ganska intressant att tänka på hur jag funkar. Det är något jag nydligen intresserats för eftersom jag tidigare bara intresserades av hur andra fungerar. Men tydligen är jag inte riktigt som jag ska. Diagnos och allt, men jag är inte riktigt i linje med den heller... Fy Ebba ! FYFY! Maskinen dunkar tungt i mitt dunkla rum likt en stor bil som hoppar upp och ner fylld utav dansande horor.

Jag har alltid tänkt på horor som någon slags högre, som några att se upp till. När jag var liten och så... Kanske för att dom ligger med dom som ingen vill ligga med? Det är i sej en ädel sak. Det tyckte jag i alla fall som barn. Nu tänker jag nog mer att det troligen är ett yrke med större andel anställda som skulle intressera mej. Men nu ordspyr jag , det är inte snällt mot er kiddizzar.

SÅ, till faktiskta sanningar och bemanningar och slanglingar och saker. Idag har jag kollat på drugpsas, för att jag älskar deras dramatik och dömmande. Sådannt kollar jag på på youtube när ni kollar på apor som bajsar på varandra, TÄNK PÅ DETNI! Eller kanske inte+ Men ja, jag tänkte att jag skulle langa länkarna , men det blidde tyvärr inte så.

Jag har även sett en film idag, intitled four rooms. Den var awesome, såklart! Men om man kollar vilka som regisserat den så kan man nog gissa det... (pojkar i min lägenhet som tycker jag e jättefet) Den handlar om en anställd på ett hotell.

SÅ har jag lärt mej saker idag, hitler var inte snäll(för er som inte vet), jag tyckte faktiskt lite synd om stalin, inte diktatorn stalin. Utan det lilla barnet i hålet i hans hjärta som har ett hål i sitt hjärta och bara vill bli älskat. Fan vad ont det måste gjort när hitler gick in i ryssland. Uch... Ni vet när någonting någon säger eller ett svek eller så gör så ont att man förjävels försöker trottsa inpulsen att skrika "MEN FÖR I HELVETTE KUNDE DU INTE LIKA HJÄRNA STUCKIT EN KNIV GENOM BRÖSTKORGEN OCH VRIDIT OM!?", så tänker jag att han måste ha kännt. Sen var det ju korkat av hitler att gå in i rysslan med för den delen;TILL ALLA BLIVANDE DIKTATORER DÄR UTA, DU GÅR INTE IN I RYSSLAND DU GÅR FÖR I HELVETTE INTE IN I RYSSLAND DU GÅR INTE IN I RYSSLAND, det är bara en som lyckats, mongolherren. OCH DOM VAR MONGOLER, och alla vet att mongoler är awesomeo! (speciellt dom med mustacher)

Så fyller lillbrossan min tretton idag, GRATZ till honom.

Nu är jag sur och kanske lite trött... Jag vill ha mitt sailor moon! MEN JUSSDEJA, jag täntke fråga om någon har något tips kring en av dom många många bästa sakernajagvetihela världen!?

UNGDOMSFILMER FRÅN 90TALET SOM UTSPELAR SEJ I STOCKHOLM,
i stil med sökarna och stockholmsnatt(GOD i love those moovies)

Ni skulle så bli bäst och jag kan kompensera er med kakor!

OCH ÅTER IGEN, tack för all er fina feedback, PUSSA ERA FANTASTISKA LAXXAR!

Mitt horoskop enligt weird al!
Taurus
You will never find true happiness - what you gonna do, cry about it?
The stars predict tomorrow you'll wake up, do a bunch of stuff, and then go back to sleep

2 kommentarer:

Anonym sa...

inspirerande befriande. jag tycker att du är väldigt fett ball!

Juno sa...

80-90 tal kolla lilla fina du!
http://www.youtube.com/watch?v=ziDtEPCFM0I

http://www.youtube.com/watch?v=s8nmyknhcfA