lördag 9 maj 2009

kNACKA I KÅD FÖR DET GÖR INGA MÖRDARE

Ta dej en tripp in i min aldelles fantastiska ebbiga värld av sagmagi transdans på höga hustak i fullmånen. Allting är uppochner och bakochfram och inochut. Trampa på tackten eller annars gör jag det! Tack för er läsning, ni är koolingen!

Jag tänkte berätta om den bästa dejten jag varit på i hela mitt långa liv som var idag som var en tivolidejt som var super yäÄ! Men så kom jag fram till att varför ska jag förklara en massa när det finns BILDER som talar för sej själv? Och så kanske en film så småning om :)















det var så himmlans fantasitisitiskt , och allting sådannt, det är visserligen min första dejt, men likväl min bästa!! AWESOMEO! :D Hoppas ni alla där ute fina soliga fantastiska drömmiska har haft en fien dagh! :*********

Jag återkommer troligen med lika mycket text som vanligt! Hoppas ni gillade bilderna, jussdeja! TACK FÖR ALLA KOMMENTARER! Blir superduperglad av det :) Vad som helst är välkommet! Och ni rockar allas sockar på att kommentera! Jussdeja!

Gårdagens texxhtis;;


Vi hade ett pingisbord i källaren när vi bodde i villa och inte var lyckliga längre men ingen spelade någonsin pingis där för vi åkte runnt det med rulleskrisskor istället och mina pyamasskjortors fickor i flanell gick sönder och det var ingen som änns märkte det. Jag var rätt snabb på rullskriskor och skridskor med men jag var aldrig någon konståkerska och det krossade boels hjärta litegrand tror jag kanske. Ibland är jag ledsen för att jag inte var bra på varken balett eller tjejgympa eller konståkning eller dans eller något motoriskt alls. Jag lärde mej att läsa och skriva när jag bara var tre år för jag hade en pappa som kallade mej smart. Men han dog av en smitta på hjärtat vilket låter jättefånigt men är supersannt och det var inte jättekoolt. Jag brukade säga till dom vuxna att min pappa var död för då tyckte dom om mej och för att dom alltid blev så lustiga då. Det var inte speciellt pk av mej. Jag plockade snäckor på stranden när jag var liten och jag hittade alltid dom finaste och det blidde som en sport typ eller något och min kusin brukade säga att dom var fina. Ja, vi hade sommarstuga. Ja, jag bor i l-hamn. Men är jag inte lika mycket samma sak som jag var innan jag sa det för det?Jag bor mellan nedlagda industreiområdet och havet, det har alltig varit något vackert med det kanske eftersom jag är en fallen dåre för symbolik lik. Ibland blir jag ensam i ett rum fullt av folk. Vissa saker som trotsar logik måste man hoppas och tro på endå för annars kanske man dör eller något sådant. Glada människor är friskare än ledsna. Min buss går sellan men det är min faborit av alla bussarna i malmö stad, för att jag liksom älskar den. För att jag liksom känner mej hemma kanske typ eller nått. Om jag kröp in i ett hål och aldrig hittade ut igen, hur skulle jag veta var jag var någonstanns?


Ser er snart pusslaxxar ! :):) Ni äger och tack för fina besökisen!

2 kommentarer:

rita litta bara sa...

Hoppsan anna har en blogg. Låt oss klicka på varann sweetheart

S sa...

finaste!
jätte fina bilder och det låter som en väldigt fin date:3

ses snart på siesta!<3