onsdag 20 maj 2009

Din mamma drunknar i taccosås medans jag kollar på.

Färska prinzens nya(ste?) dunkar hemtrevlans härinne i ingentinget. Öhh, jag är pepp såhär på en onsdagskväll.... Jag vill se di leva,

Det kommer ett skitlångt inlägg snart, tänkte förbereda era bereda rumpor på deet. Det har ju dröjjt av helvette. Ville bara innan dess medddela i DETTA INLÄGGET att ALLA är välkommna att komma och se min pjäs nu på måndag(kommande kompis) VEM SOM FAN MOTHERFUKKIN HELST, okej!? Trevligt med folk:) Det kommer bli gaaaanska dött annars.. Så KOMKOMKOMKOM!

Idag är den första döda dagen på en vecka kännset som, det känns skittrist nu, faktiskt. Men jag får förhoppningsvis något skrivandet i kvällens sång... Så jag slipper sitta här och vara spetälsk och menlös. Kommande inlägg (det LÅNGA som jag jobbar på parallelt med detta) Kommer att ha PUNKTER! (Inte kul att läsa min blogg, jag vet, men surt för dej...)

Har helt änkelt hännt en del okej!?

1 kommentar:

Anonym sa...

skriv nu skriv nu skriv nu hur länge ska man behöva vänta egentligen. jag älskar dig