fredag 22 maj 2009

Driveby shooting killed 256 bananas at bananrepubliken where doggs are @

Halvlånga eller kanske normallånga inlägget;

Det långa kommer förhoppningsvis innan långhelgens slut annars bojkottar jag nog det! Här kommer i alla fall idag som är fredens dag som är ett ganska fint sätt att uttrycka det fast egentligen är det frejas dag.



Fredag; Har man otur så dör man, det sa något till mej när jag var liten för min pappa hadde nämligen haft otur och dött. Min pappa kunde stava hadde med två d och det kan jag med, det vet jag nu. Jag hittar begåvade människor på intenet ibland. Det verkar finnas sådanna överallt förutom nära där jag bor, kanske... Inte Bülow hübes v... Nu när jag sagt var jag bor kommer jag kanske få en stalker? Som kan se vad jag gör och hur jag rör mej till musik när alla andra sover? Det skulle jag inte ha något emot.

Jag vill inte vara rakt frammåt prata fakta och saker jag har gjort idag, jag vill rita måla färglägga. Jag vill krama den lilla personen jag såg idag med dom vackra döda ögonen. Vad är det med döda ögon som får mej att vilja krama? Jag har läst om viktiga saker på wikipedia. Vem är det som bestämmer vad som är relevant kunnskap och inte? Förmodligen läget det hänger på, men att jag kan alla pokemon i första serien skulle faktiskt kunna vara relevannt!!!!!!!! Tänk om jag skulle bli en pokemontränare!? Då skulle det vara ett jäkla övertag! Men nej nu snökar jag in mej på ett ämne, jag vill bara göra en driveby på tusen olika ämnen! Eller kanske tusen tomma kvällsstängda banker, eller kanske ett tekalas där alla har kalasbyxor eller ett kock-tailparty! Min lilla dator står åvanpå min scanner som är inkopplad i min stora dator. Jag kan inte riktigt fundera ut hurvida jag är tom på kännslor eller full av dom, vet ni? I s f ring mej på mitt mobila eller hemma nummer.

En hora kommer fram till mej och frågar om hon kan få sitt mobilnummer tillbaka, hon tror att jag har tagit det fast egentligen har hon tappat bort det, det är vad alla säger i alla fall. Jag tror att dom stal hennes telefonnummer men att om hon bara fick lite välförkänt hjälp skulle hon kunna hitta det igen. Synvinklar är viktiga saker, det har jag lärt mej, när min blick skar itu mitt finaste höga glas så kom insikten liksom på köpet gratis... Så, varför sitter jag här och prata om var ända jäkla svala som flyger förbi på himmelen trotts att dom är tiotusen i minuten. För att (Rökpaus)

För att någon jag älskar bor på underbyxegatan tre i underlandet så det så. Jag har ritat på min lärares dörr. För att tänk om jag hänger på en dallrande shälvande klippkant just nu och håller i med bara mitt brutna trampade lillfinger!? Tänk om trampade blir ett jättehippt ord och alla börjar säga det och jag blir en av alla dom människorna som "började säga" trampade och alla rullar med ögonen och låssas trro på mej och skrattar bakom min rygg och snor min frukost? LÄGG INTE UT DINA BOPPART PÅ NÄTET! Du får aldrig tillbaka dom !!!!!!! Det fick jag lära mej när jag var liten i skolan att man ska aldrig lägga ut sina boppar på nätet för då är don inte dina boppar längre då sitter massa feta gammla gubbar och runkar till dina boppar och dom små canserklumparna du har kvar på bröstet är helt jäkla värdelösa. Så fort dom inte är dina längre är dom värdelösa. Men är dom då inte precis lika värdelösa om någon någon gång sett dom och kan tala om för alla andra hur dom ser ut så att dom blir värdelösa? Är det då inte precis lika värdelöst om ditt efterblifvna fula ex fotade dej när du sög hans kuk som inte är mycket för världen och på bilden syns det inte men du nästan kräks av föremjukelse och sedan efteråt så slås du av vetskapen om att du precis blivit helt jäkla värdelös, för han kan lägga upp dej på internet och FAAN ingen kommer någonsin att älska dej och gifta sej med dej och du ligger i en hög på golvet och gråter ut ditt eget blod för att snälla snälla snälla kan du inte få ditt jäkla värde tillbaka!?

But i take rest. ALLA HATAR DEJ FÖR DU ÄR VÄRDELÖS DIN MAMMA KOMMER ATT SKÄMMAS OCH AVSÄGA SEJ DEJ NÄR HON LOGGAR IN PÅ PIRATE BAY OCH SER ATT DEN LÄTTKNULLADE TJEJEN I HENNS NÄROMRÅDE ÄR DU! Det är väl ganska hjälmställt här i sverige? Eller hur? Eller har du en fitta mellan benen som lärde sej att pojkarna drog dej i håret för att dom tyckte att du var söt? Såg du på törnrosa när du var liten så är det inte tillräckligt gämnställt!!

Butt i take rets, om du har tur så kanske du får orgasm tio år efter att din oskuld som dom sa till dej var så viktig sprang iväg och tog din häxbryggd med sej. MEN , varför är en oskuld viktig? Är det av samma andledning som dom första stegen är viktiga? Är det sådannt som ens mamma ska skriva in i "alla mina första" boken och visa mormor? "Här förlorar lisa sin oskuld med en kille som är femton år äldre efter att han gett henne rohypnol" "Och här är jag och pappa när vi kör och hälsar på henne på psyked dagen efter". Nej jag vill inte vara vettig mer. Varannan kvinna kommer endå få veta hur det känns någon gång i sitt liv. Jag tror att jag vill göra te! Om någon orkar ta sej igenom dethär så får ni hjärna göra det, jag blir bara glad! Och om någon inte amatördiagnostiserat mej efter detta så kan ni bara säga till så skickar jag en kaka till er på posten om ni bor långt bort eller inte vågar träffa mej . DOM ÄR JÄTTE GODA!



KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA ÄVEN OM DU INTE KÄNNER MEJ ELLER HAR LÄST ALLT IHOP SÅ KOMMENTERA KOMMENTERA DU KAN VARA ANONYM OM DU VILL DET MEN KOMMENTERA!

OCH HA EN UNDERBAR FORTSATT KVÄLL! (Ps jag förväntar mej inte seriöst att någon sitter och läser detta på en fredag kväll men när ni väl läser det så!) KRAMA LAMAN!

Inga kommentarer: