lördag 23 maj 2009

Jag vill döda nu när jag tänker på det

På att det finns tefat på jorden men man snackar inte i närheten lika mycket om dom som dom som man låssas finns i rymden. Som att beundra dom som går in och ut i teven lixom, dom bryr sej inte om dej. Fast jag känner en som gick in i en teve och kom ut som den personen som gick in, utan pumps och silikonbröst.

Ibland tittar jag i spegeln och blri förbannad för att jag inte ser ut sådär. Ibland blir jag förbannad på verkligheten för att den är så jäkla orealistisk och kanske tråkig på samma gång. Ibland drunknar jag nästan i handfatet helt oplanerat. Jag ser på världen genom 9-D glasögon med mina fyra ögon och det verkar vara så jäkla platt för alla andra. Ibland tror jag att alla dom som går längs med min gata kommer från en annan planet mer än vad livsformerna i andromdea gör. Jag tycker om henne, hon känns som en kram mot mina trumhinnor som stått pall för så mycket idioti.

Bo el har nog ont i magen hon med var i världen hon än befinner sej så är det inte här. När jag var liten hade jag alltid ont i magen, det har jag fortfarande ganska mycket ja. Stig in i min värld där allting är gratis sålänge som du är snäll och artig. Artighet har tydligen inte lika högt världe som dom tutade i mej att det har. Men idag ligger stora feta minkar på mina axlar, dom åt upp sina bröder när dom blev frisläppta. Jag såg demonstranter på teve med nappflaska i min och dom berättade att dom som kastade sten på stackars poliser var demonstranter, men när jag frågade varför dom gjorde det så fick jag inget svar. Men det kanske inte skulle varit realistiskare på min gata för det? Jag kanske borde försöka relatera till mina grannar innan jag dömmer dom som avföring för små elakheter dom hittar på.

Jag tycker inte om fördommar, men det har jag kommit på själv för det sa dom inte till mej. Mitt hår är mjukt och nytvättat, mjukvaror är hårda klappar och det är logiskt men om jag stickar en tröjja i sten är jag kanske knäpp. Ingen borde läsa dethär, hänga med i mina tankegångaar som är igenväxta och snåriga men rör sej som en kinesisk tunnelbana. Världens högsta hus är bara en penisförlängare ... Folktalar aldrig om djuriska instinkter när någon äter med fel gaffel eller fiser vid matbordet, men det går an när man försöker argumentera för att skita i dom som har det sämre stället. När man äter kött är det okej att säga "att vi alltid gjort så" men när man köper en apple pro så duger det inte att skicka brev längre.

Allting ska gå snabbt och jag vet inte om jag vill hänga med, jagvill gå åt ett annat håll, kanske röra mej i en spiralform runntom alla andra? Jag vill slå folk på käften med tänk om och FÖR I HELVETTE TÄNK SJÄLV. Idag hällde jag ingen svart färg i mitt tredje öga som en vis person jag känner brukar säga. jag har varit produktiv men nu är jag mejsjälv fast ur ett helt annat ljus. Ni vet strålkastarljuset i ögonen innan bilen kör över en, fast vem vet, jag kanske är undantaget som lyckas springa undan?

Jag lämnar er för min kopp te imorgon kanske jag är lite mer värdelös än idag, eller så sover jag gott och fortsätter fungera som en maskin fast med några skruvar lösa, jag vet inte om någon i hela världen vet var jag sitter på skalan just nu. Varför hjälper vi inte varandra så kan vi dela på vårat godis så blir variationen bättre? "Och vissa diskar med piss" // Grioa

Godnatt ungdommar, läs och kommentera, jagvill kanske bara bli hörd eller så är jag jättedjup och allting jag säger spelar egentligen roll i ditt liv.

1 kommentar:

erika sa...

fan vad coolt du skriver. jag tycker om din blogg svinmycket, den är... bäst