söndag 23 augusti 2009

Inte alls vad det skulle blitt men fan, enjoy!

Typ. Bah. Nehh.

Helg har det tydligen varit.
Yä. Jag har dansat med dom som slåss när dom dansar.
träffat världens bästa lärare och sett trevolt 2 ggr, deras musikvideo ( http://www.youtube.com/watch?v=qQkB_rTpgpU ) är så bra att jag nästan kan se mejsnälv fara runnt där i videon. (haha)

Men dom ser mej bara från ett håll

Estocholmo är egentligen inte så annorlunda. Husen är längre och människor tror att dom måste bete sej på ett annat sätt. Fast är det egentligen inte så överallt? Som hon med fin röst berättade, att hon ville dö när hon var liten för att världen ser likadan ut överallt.

Imorgon börjar skolan klockan nio och slutar klockan fyra. Så jag borde skynda mej att skriva klart mina listor och fixxa saker inför morgondagen så att allting slutar väl och shit. Annars suger det ganska hårt. Och ni ska inte sitta där och tro att jag har tur och har någon som sitter mellan penen på mej och suger av mej medans jag bloggar nej, det suger på detdära tråkiga "nu blev det fel igen"-sättet. :(

Förhoppningsvis finns det något som kan peppa upp mej imorgon. Typ alla dom snälla i min klass. Min blogg känns för närvarande ganska anti-unik och icke-underhållande. Ska försöka laga den, säkert nån jäkla buggskit.

Inga kommentarer: