onsdag 12 augusti 2009

Köttros muffka soyakorv & potatis!

Idag är en av alla domdära dagarna då eftertänksamheten sätter efter en i 190* och produktiviteten ligger på 0 trotts att det snart är kväll för alla dom som kör på dygnsrytm.

Jag drömmde en lång och lite sjuk dröm imorse. Den involverade en klassresa till någon slags världens ände, trasiga leriga flyttkartonger mashaller och ett övergivet festivallandskap. Ett stort hemskt spöklikt hus som i sej var ganska vackert om man fråntog det invånarna. Och jag fick säga dom där orden jag aldrig fick säga. "JAG HATAR DEJ DIN JÄKLA IDIOT! DET HAR JAG ALLTID GJORT!" Några ord till sedan tog jag mina saker och stormade ut, och du satt där i din äckliga illaluktanddehet på köksbordet och såg mej försvinna ut genomdörren för att aldrig någonsin återvända. Jag och filip och jessica gick omkring och hom frågade mej frågor som jag inte ville svara på. Med mera merd mera med mera.


Sen ringde Nicklas och väckte mej.

Idag är en sådan dära dag då man hellre skräpbloggar än pratar, då man hellre spelar låtar man inte vill lyssna på 20 gånger än letar upp dom andra. Öh, jag har väl inget livsviktigt djupsinnt att tillföra.

Flytten är i full gång, ehh... Eller alltså, den borde vara det. Förhoppningsvis gör jag väl något åt den ikväll.

Inga kommentarer: