fredag 28 augusti 2009

Vi tuggar kex, inte chexx


I min täckande täckeshög ligger jag med labtopen i knät, kjell höglund besjunger mej och jag blir varm i hjärta. Solen har strålat mot mej idag, med sina d-vitaminer och skadliga uv-strålar. Och solen gör mej glad när den kommer paketerad i form av trevligt folk.

Och jag försöker lära mej ett nytt språk. Norrlänska närmare bestämmt. Linn pratar med mej när hon sover. Hon är ganska bra på att hänga med föratt vara medveteslös. Förutom detdär om burkmaten Nic skröder lagar, det var lite off topic. 0.o

Imorgon kommer Cecilia och gloria hit. Det ska bli trevligt, för jag och Gloria har ungefär samma intressen. Hon är tre.

Man behöver vassa ord när man råkar skära sej i tummen. Det gjorde jag när jag skulle vara smart en gång. Jag ville tjecka in och säga att jag mår bra liksom. Det har svängt litegrand, men idag känns det bra att vara jag. Jag måste kunna se placera ut de drömska bitarna här.

Utan mer strunt tänker jag lämna er åt ert öde, förhoppningsvis kan ni få det bra endå. tack.

1 kommentar:

rita litta bara sa...

Ja, kex heter det bannemig!
Och du är bäst, din blogg äger.. alles. Och VAD OM BNIC SCRÖDER!? Och shit vad ballt att vara ball att hänga med när man är medvetslös. Vi ses snart! Och posten jobbar just nu med att bära mitt brev till dig! Possen från skåne