tisdag 8 september 2009

Luftplansattacker tromber

Åt helvette med himmelen, åt helvette med allt.

Boel är ett kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukhuvud
En metafor som betyder ugefär att hon inte tänker alls.
Och inneboende suger.

Och missförstånd suger.
Och att ständigt gå på tå suger.
Fy fan fy fan fy fan! Jag vill inte dethär. Jag får D.A.M.P. Jag går sönder innifrån. Och ja, jag vet. Jag klarar visst dethär, och jag skulle kunna klara dubbla dosen skit och endå överleva. Men SÅHÄR ÄR DET; att om någon bara kunde ge mej två minuter av sin siktiga tid, av sitt kukiga liv, avstå från detdära youtubeklippet med bajsande apor och låta mej lätta hjärtat lite. Då skulle det kännas bra igen, för det känns som att jag svullnar upp innifrån av allt. Endå så spelar jag stark, står ut, väljer en klagofri väg. Jag säger "okej det suger men jag får väl göra mitt bästa trotts skynda på och svälja". Jag ler och försöker att fokusera på dom sakerna som är bra. Och om jag ska vara ärlig är de flesta sakerna bra. Såhär;

Fryshuset är helt jäkla underbart,
FRYSHUSARNA är så jäkla UNDERBARA, på alla sätt!
Min bok är fantastisk.

Jag är mest bara så jäkla trött på all jävlighet som hopar sej, allting som folk tar bakom min rygg ursäktat av min ålder. Men saker som gäller mej, FÖRIHELVETTE. Ser inte fram emot att ringa boel ikväll. Död.

Dagen har passerat hand i hand med blogginlägget. Känner stor solidaritet med liljeholmscementa(okupanterna). Nu är jag ganska trött. Skolan imorgon är precis vad jag behöver. Orkar inte läsa igenom inlägget.

IHHHHHHHHH!

3 kommentarer:

Aneta sa...

Jag önskar att du kunde lätta på ditt hjärta inför mig , men jag är så dålig på det där. Så jävla dålig, särskilt på telefon.Jag säger som Dr.phil försök ignorera det dåliga, fokusera på det bra på den fina frysen. Jag vet att det är ett dåligt råd men jag har aldrig sagt att jag har bra råd... :(

Anonym sa...

oh ebba. Jag ringer dig imorgon, jag slutar efter fyra någon gång.
Styrka
Din vän serietecknaren

FABIAN OK sa...

du är fantastisk! jag önskar att jag kunde bo med dig i stockholm för då hade jag gjort allt för att få dig att må bättre! även om det inte hade lyckats något vidare så hade jag ändå försökt, och då hade du haft världens bevis på att jag ÄLSKAR DIG & bryr mig femtitusen gånger så mycket som ALLA ANDRA!! vill träffa dig snart för du är super och jag saknar dig min maaaaaan! <3<3<3<3<3<3 STÅ UT MED ALL SKIT OCH KOM SEN TILL SKÅNE OCH BEKLAGA DIG ÖVER 08-ORNA SENARE. JAG LYSSNAR PÅ DEJ, DU VET DET!

f-f-f-ffrån f-f-f-ffabian! :*