måndag 27 april 2009

"He looks like vanilla ices bitch"

Så som när alla dagar var olika men jag kännde mej exakt likadan.
Jag lyssnar på rem, dom är charmiga, så säger jag. Humör är
otäcka djur som jag inte riktigt förstår mej på.
Likt mitt radbyte som inte blir som det ska här, det är mitt
fel. Jag byter alltid rader på så olämpliga sätt, är jag ok endå?
Men för den intresserade, så känner jag mej storväxt. Så
som om jag kanske inte ville gå närmre in på ämnet.
Tankar i mitt huvud som likt fiskmåsar byter gren när
något händer.

"Jag förföljer dej,
men jag älskar dej,
och jag hatar dej,
och jag älskar dej"

Förhoppningsvis är detta tidsbegränsat. Det tror jag nog
är fallet. Och jag vet att så fort jag fått ner säsong 9 av
rederiet så kommer jag le och dricka te och världen får
stanna kvar breve och titta på. Det känns väldans trevlans.
Okej okej okej okej okej, jag ska inte göra samma misstag 2 st.
Det är en onödig vana:)

SÅ!; jag ska vara rak som någon annans arm mot er som läser,
(alla kanske två), jag har varit i ett dåligt ställe idag, jag har varit
fast i mina egna tankar och i mitt eget huvud, inte speciellt social alls.
Men för att inte bli besvärlig och odräglig, så tänkte jag räkna upp
dom possitiva stunderna, för det gjorde jag i min kallender som jag
var dålig mot som försvann.

*MARIANNE, Marianne är helt fantastisk på så många sätt.
Hon är så klok och förstår så mycket, och jag är så glad att hon
lägger sitt liv på sådana dom flesta inte vill prata med, än mindre
undervisa. Jag har verkligen tur som får gå på su2(om ifall att
någon främling eller icke insatt hittat hit så är det en pilotklass
för barn som ingen ville ha, troligen den bästa någonsin, som
en levande breakfastclub, fast med lärare som håller ihop
säcken)

* TVÅ DH AVSNITT, okejdå, jag är sjukt nördig av mej,
något som folk som inte känner mej sällan tror, jag missbrukar
serier. Men det är ett billigt och tidsdrivande beroende.(som lim?)

*Att det mesta runnt om mej faktiskt är väldans fint och snällt,
och då menar jag främst dom människorna jag själv valt att ha
i mitt liv. NI ÄR FANTAAASTISKAHH!

Men, mitt huvud är inte lika lyckat av sej, och där kommer
konflicktisen in i bilden. Mitt huvud är inte alltid snällt, mitt
huvud är alltid ute efter mej, det är ett ständigt krieg som
pågår där uppe, mellan imunförsvaret och hjärnbakterierna.
Jag kommer aldrig att vinna helt, men jag kan erövra område,
och jäddrar i min lilla låda, det ska jag göra! När jag är på gottis
humör det vill säga. Inte inte inte nu, nu ska jag sitta i ett mörkt
hörn och läsa min bok och klappa mej själv på huvudet och låssas
att det är tweeky som gör det. (För jag är så otroligt jäkla heftig
och hipp och gör så mycket intressanta saker.. .. ...)

OCH NI SOM LÄSER FÅR GÄRNA KOMMENTERA OM SÅ
BARA FÖR ATT SKRIVA SOM ANONYM "JAG LÄSER",
"DU ÄR FUL OCH LUKTAR EGGSKAL" ELLER "DIN
BLOGG GÅR VÄL AN, MEN BLONDINBELLA ÄR BÄTTRE
FÖR HON HATAR KARLBERTILJONNSONS JUL!

PEES OUT! :)

3 kommentarer:

Juno sa...

Det är sjukt varmt i min lägenhet men innan rostade jag mackor i ugnen. Sen åt jag dom med bredgott och lönnsirap, rekomenderas! Du är fin och jag är en gardin. Kram och puss och hej, blir aldrig en tjej. Vi är kidsen med fett mycket hopp och vi ska ta oss opp!

Anonym sa...

hej jag läser

S sa...

Hej finaste pånii!
Ville bara låta dig veta att jag läser din blogg och så!
btw, läste att du kom in på fryshuset, grattis!<3 du förtjänar det och dom har verkligen tagit ett bra beslut, du kommer bli en tillgång till skolan!<3
älskar dig en mandelmassamassa!!!