tisdag 28 april 2009

Vilse i schooghen

Sådetså! Här kommer den efterlängtade utvärderingen as su2ans spexiga skogsutflyckt! Det tycker ni om va va? Vi började tio, bilfärd ut bland trätoppar och pissmyror. Det grillades korv och qourn för oss som är vegg. Paniken slogtill när jag upptäckte att skogen sannerligen var full av sådann dära otäck natur som ni kanske hört talas om. Jag är ingen bush-kvinna. Inte på det sättet i alla fall ;) (alla gillar gubbskämt) Markoolio sammanfattar mina kännslor jämtimot skog i allmänhet, men skog med "the specials" är en liten annan femma ska ni veta.

I skogen talar man sanningar. Det skrev vi under på så sådannt blev det. Jag gjorde även egentolkningen "i skogen man kedjeröker" Kedjeröker och kedjeröker.. Några extra mot stressen i alla fall. Men när vi satt i gläntan och målade så tittade solen fram. Min lärare ska vara med i en getingstidning(inte expressen denhär gången utan geting som gadd som tatuering) Och där lyckades jag bjuda på ett praktexempel på hur min hjärna fungerar! Jag har precis fått radbytet att funka på denna bloggen så jag vågar inte byta rader så ofta som jag skulle vilja i rädsla för att den ska svika mej. Nåja, något mer? Skogen är fylla av kryp och odjur, det är inte min favoritnatur, jag har skaffat ett jättefint madonnalinnebhkorsettsak som brutit en skena, kombinera detta med ett brett tajt midjebälte så vet ni var man får. (BHskenan som tränger sej inanfrö huden som man får dra ut= inte kuuul) fast riktigt så långt gick det inte, jag var förnuftig och tog av mej skärpet.

Där var det allt mycket snack om ett tommt vardagsrum! Bennet tycker att jag tillgodogjort mej mina läxor för tidigt i livet. Tja... What to say what to say? Jag blir nog yngre ska ni se, så mycket krämpor som jag har nowdays så.

JUSSDEJAJA, lyssna nu , vava! Skogen lugnar ner galna barn! Det är sannt som sagt, jag såg det hända idag likt förra året. Skogen blev succe båda gångerna. Fast det började väl flippa utlite med dom andra i slutet ...

Tanken är att även EriQ Ska palla utvärdera denhär utflyckten så att vi kan få två perspektiv på den, för att dubbla perspektiv är koolt och vi är så himmla koola, för koola för skoolan liksom. Då kommer jag att lägga in en länk till ans blogg här. Jag ska påminna honom och preeesa på honom. Om han nu får göra så för lärarlagen. Den verkar så så osnel. Ingen får veta att i***id är en Beatch(uppmärksamma det stora Bet folk!)

And now ill take rest and mayybe play somesome mariokart!

Tack för att ni läser era snelepånisen!

1 kommentar:

Lo sa...

Hejsan Ebba!

Fy fan vad du skriver bra..! Dina texter berör verkligen och jag är så glad att du har startat en blogg så att många kan ta del av dem!

Kramar från "vikarien" Katarina!