torsdag 30 april 2009

Jag är rädd för michael moore,

Det är inte det att han argumenterar för bra saker, det är ju bara hemtrevligt. Det är inte heller att hans jornalistiska underlag ofta är tunna som isen i skåne, utan att han faktiskt ser jätteläskig ut.

Om jag säger såhär; skulle du öppna dörren om michael moore stod utanför? (Om du skulle, låssas att han inte är känd). Han ser ut som en vaaal-ross, lite den där hemlösa looken, fast han är miljonär. Som trasiga byxor för fem tusen laxar. Du är inte street, bara läskig. Jag hatar inte michael moore, jag är bara rädd för honom, för att han ska rulla över en och göra en film om att man är tjock. Ush, nu kommer jag ju inte kunna sova ikväll ;__;

MENMENMEN, jag har ett nytt hål i mitt öra från en nål som jag stack igenom mitt öra ikväll, för mitt hål som är precis under mitt nya hål var för långt ner i örsnibbelinisen och därför ett dåligt hål. Jag kollar på bowla för colombine, det var nog därför jag var tvungen att tala om för er, hur otroligt galet rädd jag är, för michael moore. I alla fall ibland. Och så riiitar jag, och dricker te.

Hoppas att månen ler mot er och att någon tycker om er utan att ni får hicka. Jag får alltid hicka >.<

Inga kommentarer: