måndag 20 april 2009

Vi börjar om på nytt här

Ett stycke ebba,
EN PRESENTATION;;;;;;;;

Woy-Woy-Woy

Nejgud! Nu får det bli lite ordentligheter med skärp och skärpning.
Tro mej eller ej, men sådanna hära formaliteter stressar upp mej.
"Bloggar" tss... Jag svor aldrig någon ed om att inte blogga,
men jag har en inneboende fruktan för dessa ting.
REVULOTIONER HAR EN TENDENS ATT ÄTA UPP SINA BARN,
det tror iaf silver, och han är fet, så han borde ha rätt.
Det är michael more med, men jag är rädd för honom, för han liknar en valross,
och är inte speciellt profitionell i sin journalistik.
Förlåt, jag tappar trådar ibland.

2 SEKUNDER TILL, SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA?
Jag vill bara informera om att detta inte är någon blodalvarnlig tvångsblogg,
oj... Det var två styck hårda ord !
Men jag menar dom!
Du får inte läsa min blogg om du inte är frivillig.
Och då menar jag frivillig.
Typ srsly vill läsa.
Annars; INTE OK!
Kom ihåg detdär, inte ok alltså!

Jag är ebba, jag gillar exotiska frukter så som annanasssar och passionsfrukter,
så jag är kanske sådära hemtrevligt gladsvensk av mej tänker du?
Nja.. Jag har väl måttlig svensk halvhumor... YANOW!
Fast egentligen är jag hopphopp,
jättemycket typ.

(rökpaus)

sådär ja, nu är vi på spåret igen.
(Som boel alltid kollade på när jag var liten,
och det gör hon fortfarande,
men då gjorde hon det i köket,
och satt och skrek ut svaren,
och dom var nästan alltid rätt,
men Boel fick aldrig vara med i påspåret.)

(Ursäkta eventuella stavfel.)

(Och definitivt förekommande sidospår.)

Men jag snabbar upp nu, 0kej!?
Okej.

Jag är 15, 11 år gammal,
jag går på specialundervisningen 2 på linneskolan
Jag gillar färg och form och tankechargång
Och samband
och dålig musik
och bra musik med för den delen.
Jag dricker mellan 5 och 10 koppar te om dagen
och då snackar jag inte några små fjollkoppar som rymmer 1/2 dec,
jag snackar 7 dec koppar!
(Insert koolness here)
Jag har en hamster som heter snö som hade en pappa som hette ted som dog.
Och jag sa att han började försvinna men det trodde det
förrän det blidde så.

Jag börjar få kalla fötter om hela denhär bloggideen,
just exackt nu.

Men. Falls,
Okey, here we go!

Jag kommer att skriva inlägg när jag har lusten till det,
kanske ofta,
kanske selleri.
Tack så mycket för uppm'rksamheten gott folk ta hand om era händer och fötter och inte någonannanstanns.

Ibland går jag vilse i mitt eget huvud i min skrynkliga underviktsbmihjärna,
men det lär ni märka,
hi hi, jag talar till folk.
Och istället för att växa så krymper jag.

DETTA ÄR EN FRIVILLIG BLOGG,
NI SOM FÅTT DEN AV MEJ BEHÖVER ALDRIG LÄSA IGEN,
men ni får om ni vill!

OCH KOMMENTERA GÄRNA SKRIV VAD NI VILL MEN SKRIV GÄRNA OM SÅ BARA ETT LITET HEJ,
eller kanske vill ni kalla mej för bög,
det får ni åxå göra, om ni vill.
KOMMENTARER ÄR SNÄLLA DJUR, VAR INTE RÄDD GOTT FOLK!

3 kommentarer:

Annananana sa...

Hmmm.. vet u vad jag kom på n. DU HAR JU HAFT EN BLOGG INNAN!!!? jag minns mycket bestät anektoden om lilla salen och yogan och det.. Hm.

BurgerQueen sa...

Du har så rättisa!!!!!!!

Mandy Juno sa...

DU ÄR BÄST!