måndag 20 april 2009

Fusk-första inlägget

Okejdå, i ärlighetens namn känns det inte rätt att låsa er i mörkret på detta viset.
Så alla ni godtrogna och otrogna, get reddy får the bigh chokker.
Denna bloggen är inte ny.
JAG KAN FÖRKLARA!
Såhär ligget det till, faktiskt.

Jag hade en blogg för något år sedan, på denna adressen. Jag raderade aldrig bloggen, men jag slutade bruka den pga paranojja och sådannt kraffs :( Men så nu, idag, känner jag mej starek nog att börja på nytt. Jag har utplånat spåren, de små skälvande resterna av den blogg som tidigare befann sej på denna adress.

Dethär är ett mycket tråkigt inlägg.
Jag tror till och med att det förra var kooligare.
Förhoppningsvis finns det tomrum i förberedelse för nyinstallerad förbättring att tillträda.

IALLAFAELL! (okej ebba, saker blir inte roligare bara för att man stavar fel! (fan också))

DENNA BLOGG HÅLLER I SIN HAND, ett syfte.
Så det så!
Det är en blogg som är till att dockumentera min stora resa.
Den storaste hittils någonsin.
Och annat smått och gått.
Jag ska nämligen bli vuxen förstår ni.
Fast bara på det praktiska sättet, inte på det själskvävande...
Denhär bloggen är en ide en av mina 4 fantastiska lärare gav mej.
Och så blöev jag hungrig och var tvungen att småäta lite innan middagen.
Min stora resa!
Till stockholm och fryshuset och ett hem och självständighet och veckohandlande och budgetplaneringar!
Min stora resa som involverat löst räknat kanske 3 000 ziljoner samtal och möten med olika män i skor som gillar att peta runnt lite i den nudelsoppa som kallas ebba.

Nu när jag sitter här får jag för mej att det nog blir trevligare om sagan bit för bit framträder för er kiddzzzz!

Sow, sitback re-la-la-laxa och avnjut en trivsam bild på snälla konstverket jag och serietecknar-anna gjorde i lördags!
(LÄGG MÄRKE TILL ATT JAG HAR EN PÅNI I BAKHUVUDET GOTT FOLK)
Den gjorde mattias som har mad pånimakinskillz och är snela fisken.


Imorse var jag supermillionstressen,
nu är jag lugna ny-nypon-klipulverfria-badade fisken
och tänker lägga mej relativt omgående.

JUSSDEJA, jag gillar och skriva och ord och saker,
Och även att rita.
VILKET MINNER MEJ!
BILDEN JA, den kommer här!
(NOTIZ MAH PÅNI, AND ANNAS UND MAJN S HARD WORK, THEY DESERVE IT!)



2 kommentarer:

Mandy Juno sa...

Oj ny frisyr igen, whiiii!!!

BurgerQueen sa...

PÅNI I BAKHUVET= KOOOLT!!