torsdag 23 april 2009

Till alla feministpunkare; en liten bit av polen <3

Lyckja i solskensdansstunderna
Jullåtar i min änkla boning
Mitt lilla välklädda södertrasade rum.
Dom ända hela möblerna jag har är
två fula små byråer som knappast fyller sin funktion
sen tycker jag inte om dom heller.
Men dom ska UT!!!!!!
Nu behöver jag bara sköta mej,
förbereda mej,
tålamoda mej,
trycka på boel,
OCH SEN JÄKLAR!!!
MUHAHAHAH,
för vet ni vad?
DET SKA BLI FOLK AV MEJ MED!
Det trodde jag aädrig innan,
tänk..
MEN nu tror jag faktiskt det!

Det känns som om jag inte riktigt tagit in det här än.
Jag hade ett gossedjur när jag var liten som hette cicilia.
Och ett marsvin som hette cicci.
Och jag vet inte riktigt vilka ord som är stora nog.
SUPERHALEFRAGELISTICHEXICHALIDOSSENTACK!!
Det är det ända jag kan komma på!
Och så kommer stavningskontroll och påstår att det inte duger!
TSS!

Cicci hade ett brunt och ett hudfärgat öra,
och virvlar i pälsen.
Hon är död nu.
Men jag tror hon har det bra endå.

Jag springer omkring på savannen
och dansar med elefanter,
klappar små tanter.
dom ger mej hårda karameller.
Igår åkte jag hem från skolan i en röd cabrolé.
Ni vet,
man ville ju ha en sånn när man var liten.
Ett stiligt 50talspar satt fam och körde.
Jag log och drog fram en lucky strike,
Fast jag röker inte dom egentligen.
Idag kom mr jonatan lejonhjärta och plockade upp mej,
och så red vi hem på fjalar,
jag kunde knappt tro att det var sannt....

SIDÅSPÅÅÅÅR!
Men nu ska jag ta mej i kragen
(neej inte hänga mej x) )
JAG SKA TALA OM FÖR ER VARFÖR JORDEN LYSER I ROSA.
Varför det regnar te och haglar popcorn utanför ditt fönster,
varför den vita kaninen i kostym,
påstår att han är sen,
varför allas öron är gröna.
JODÅ,
JAG HAR KOMMIT IN PÅ FRYSHUSET JAG HAR KOMMIT IN PÅ FRYSHUSET
JAG HAR KOMMIT IN PÅ FRYSHUSET JAG HAR KOMMIT IN PÅ FRYSHUSET!

OCH DU ÄR BARA AVIS!

Rätt jäkla hiphop, right?
PÅ FRYSHUSET FINNS DET RAPPARE,
DET FINNS PÄRON KAFFETERIA OCH DRÖMMAR.
DET FINNS MAGISKA SOLDJUR I FINA REGNBÅGSKAPPOR,
DET FINNS EN MAN SOM NÄSTAN HETER PESTO!
DET FINNS DANS DANS DANS!
DET FINNS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
JAG SKA GÅ PÅ FRYSHUSET
JAG SKA GÅ PÅ FRYSHUSET
JAG SKA GÅ PÅ FRYSHUSET
JAG SKA GÅ PÅ FRYSHUSET!
Jag kan inte fatta det...
Så tittar dom på mej och säger;
jamen det visste jag välle!
Vadfan!?
Kunde ingen sagt det till mej då eller!?
MUHAHHA!
ALLTING LER JUST NU!

Okej jag kanske borde sluta skiva och samla
ihop mina samlingar lite,
jag kanske bara häller ut min glödande lavalycka rätt in i munnen på
er! Jag kanske skriver i extas,
det kanske inte är bra?
Men vad falls! Ni behöver inte läsa<333

Hej,
jag heter ebba och jag är
det levande beviset på att
även hopplösa fall
går att göra något av!
Lilla ebba skulle aldrig tro på det jag säger nu!
MEN FALLS!
Hon har fel fel fel!
Organism 12 hänger på min grind
Projeckt x går säkert framåt!
Någon vill mej väl... Det är jag ganska säker på...
Någon i skogsgröna kläder och plommonhatt!
Någon som har en liten segelbåt!

Linns brossa och kans kompisar(ca 17 år)
Har en segelbåt som dom meckar med
på lediga stunder <3
Denna segelbåten är deras vän,
dom köppte den för egna pengar.
Jag vill se henne!

Pennan min är sjuk,
se som den hostar och nyser<3
Jag vill göra saker!
Så nu säger jag godnatt i nattmössan
som jag talar i till denna blogg
kanske bara för timmarnas skull?
Så ska jag äventyra,
för allting är så fint nu,
stanna där just där ja!
Jag ska ta en bild <33
TAHANDOMERAHÄNDERFOLKKRAMAERALAMAVÄNNERPUSSALAXXXEN!

3 kommentarer:

Juno sa...

JAAAAAAAAA med detta visste vi redan för jag visste det så länge. Ja världen kämpar för sina ljus!

BurgerQueen sa...

DU ÄR SÅ HIMMLA BÄSTTTHH! Du vet det va ? ;)))))

Juno sa...

DET ÄR DU SOM ÄR BÄST!