onsdag 3 juni 2009

Ebba - En pressentation

Nämen hejsan! Det var längesedan! Speciellt med tanke på att vi två aldrig någonsin fick förmånen att träffas, jag sörjer med dej över det, men det kanske kan vara snäppet bättre om vi gör upp för detta tragiska misskede?

Jag är den som benämner människor som just den relativt frekvent och i min mening är det ett vänligare tilltal än han eller hon om det rör sej om någon man inte känner, något att eftersträva? Jag är den som ser min kropp som ett handikapp i sej själft eftersom att denne hindrar mej från att växa och krympa och flyga och visualisera. Jag är den som ser allting genom en tavelduk, eller möjligtvis en flottig papperspåse. Jag är den med felväxande tånaglar som ständigt kräver komplicerade hemma-operationer. Jag är den med förvånansvärt många bloggläsare med tanke på vad jag skriver om, kan ske? Jag har staf tix. Jag är den med fobisk obekvämlighet runnt orden "sista gången" och "Aldrigg mer". Min favoritfärg är färgpaletten i sims tre när folk har börjat konstruera mönster att ladda ner. Min favoriträtt är pesto, och det kan jag tänka mej att äta till eller utan något alls. Jag är den i vars hus kvällsmacka betyder just pesto på ett sprött franskt salt kex med en soltorkad tomat och lite krydda som topping.

Jag är den vars mormor som nu mera är senil och ska få ett aldelles fantastiskt emaljöga och därmed bli festens höjdpunkt och därmed bli inbjuden till alla mina kalas som underhållning om hon nu hade kännt igen mej<-- sidospår? brukade mata mej med grädde på sked när jag var hos henne som barn för att jag inte fick något fett i mej hemma. Hon var en väldans snäll otroligt mormorig mormor. Jag är den vars far sa att när jag var fem eller två skulle jag kunna både balansräkning och statistik. Missförstå mej rätt nu, när jag säger att alla svarta skogar har gläntor, men att min far var en av de bästa människorna den här världen någonsin skådat, och jag tror faktiskt inte att något skulle vika mej på den punkten. Dom man indoktrinerats avmed tål man mycket mer . Kanske för att man har ork och lust och motiv att leta efterandledningarna bakon, och kanske, för att om man har en väldans tur, så älskar dom en föralltid och obegränsat och det lär man kanske aldrig hitta någon annan stanns.

Jag är den som laddar ner trotts ipred, (om fra läser detta så skojjade jag bara, förlåt, jag har så smaklös och tråkig humor, och jag är för ung för att kunna betala skivbolaggubbarna och den där killen som polerar hörlurarna och hästschaffisen och hans kompis layla och deras kusin melvin som har en jättesöt jacktstuga norr om sälen där han brukar jaga tonnåringar som vill ligga med hageljevär jag är nämligen av det bottenskrap som i lagens termer kallas ung.)


Vilken onödig klausul det blev där uppe? Ellerhur? Nu går vi vidare! Jag är den(enda) som är stolt över min missbildning. Alltså inte mina psykiska felheter, utan mina fyskiska, och NEJ NU BLIR DET RÖKPAUS!

(Rökpaus)






(Man får röka i rökpausen)




(Passa på! Det kanske inte kommer fler!!)





(Om ni får lungcanser så är det mitt fel)




(Förlåt)




(I så fall bjuder jag på cigg)




NU SÅ! om någon orkat bläddra ner hit så! Så ja... Nej men förlåt, det blev inte så mycket med dethär som det kunnat blivigt, en del två kanske kommer om en sådann önskas, för nu fastnade jag i helt fantastiska saker och blev aldelles ivägtrollad och måste nog lämna er,

DESS UTOM HAR MIN BROR FÅTT SIMS TREEEEEEEEEEEE! M.Å.S.T.E. S.P.E.L.A. M.E.R.


Ta hand om er och tack för alla finfinfinfinfinfinfina kommentarer, nästa inlägg blir mer siezzta, jag lovar <333 KOMMENTERA HJÄRNA MYCKET, DET UPPSKATTAS. Även om du inte känner mej, även om du inte säger något snällt, även om ditt efternamn börjar på dubbelw!

Inga kommentarer: