torsdag 18 juni 2009

Ebba - om att blogga kvart i fem på morgonen

Jag har gått tvers igenom limhamn. Den kyliga morgonen som egentligen är natt är ett stort ja. Ganska fantastiskt till skillnad från alla kansken. Jag undrar vad blondinbella har att göra med petters kärleksaffär... HMM.

Jag har träffat några på den absoluta tårttoppen idag. Något av det värsta som skulle kunna hända ur min världsbild har hänt min vän. det blev jupa småtimmar som föregicks av haleo. I SCORE KILLS! Mitt liv och jag börjar falla fram framför mej, jag är stabilare än vad jag varit i hela mitt liv nowdays. Fuck mamma pappa barn! Jag har den finaste familjen i varlden, och den har jag byggt själv! Det finns dom vars nummer man aldrig raderar. Och jag känner mej så sjukt nära mina närmaste, så bekväm i att vara Ebba hela vägen ut. Och nu när jag väl börjat med det så tänker jag inte sluta.

Men,
Som grioa säger när han som vanligt har rätt;
besvärligare trösklar besvärligare dörrhandtag
besvärligare höstar besvärligare tröstsamtal
besvärligare hämningar besvärligare skit att
vada ärligare förolämpningar av besvärligare
människor är besvärligare att svara på

Dethär är toppen hittills, och trofan att jag är tacksam. För allt stöd, alla telefonsamtal, alla småtimmar och rykande tekoppar, alla cigg jag blivit bjuden på, alla danstillfällen alla långa kramar som kännts på på riktigt och all spontan omtanke, alla överaskningssms bara för att säga att man bryr sej och all pepp, all hjälp med att greppa och tack för att ni varit på samma sida som jag. Tack tack tack tusen tusen och lika många till upphöjt med 70 tack.

Det känns ganska fett att vara jag. Jag önskar att det kunde vara lika fett att vara er justnu ni vet vilka ni är. Ni förkänar ohemmad perfektionslycka! NI FÖRKÄNAR DISNEYSLUT PÅ REPEAT! Fast djupare.

Petter får sammanfatta kvällen för tackten är ganska mjuk, jag tänkte sova snart, ska bara återfå tröttheten. Hoppas att alla som läser har det fint, vill ni att jag ska lägga upp fler bilder här? kramar åt alla!

1 kommentar:

S sa...

jag tänker på dig jätte mycket och jag t.o.m. drömmer om dig! förlåt att jag varit så dålig mot dig, du förtjänar bättre än mig!
Jag hoppas vi ses i sommar!<33