söndag 7 juni 2009

Eminems mamma är unik

Mickaela är awesome och gör front åt mej.
Jag undrar om ni vill att jag ska lägga upp bilder jag ritar här. Kommentera inlägget med ett svaaaaaar!!!!!
Ni som kollar min konstbdb, jag tror att jag ska varva och lägga upp lite här och lite där eftersom att jag har lite samma och lite olika publiker, så, vad säger ni?

Jag ska gå och lägga mej i min säng med min labtop snart, jag ska kolla på Fear and Loathing in Las Vegas. Jag har somnat varje gång jag skullat kolla på den, det är synd, för jag tyckte att det jag såg var skitbra båda gångerna. Gissa om jag kommer somna med den ikväll!? Jag gissar ja.

Idag var Anna och jag på SEEEEEEEERIEutställning! DET VAR SUPER! Kvarnby folkhögskolas seriefolk där världens bästa vikarie Katarina har gått!

Jag har tryckt på en sjal idag, imorgon ska den strykas, jag blev ganska nöjd tror jag? Funderar på att bara kladda lite på den med. Har blivigt ganska pepp på att pyssla hela sommaren. Alla mina vänner är välkomna hem till mej från och med inte denna veckan som börjar om en kvart men nästa efter den som kommer efter den att komma hem till mej och pyssla när som hels i princip. Man kan ju ringa och fråga innan man kommer så att jag säkert är hemma vilket jag lär vara med 99% chans om jag inte åkt till en annan stad!

Ni ska få något finare imorgon eller något, men jag är jätte jätte jätte jätte glad. Helgen blev ganska bra. Jag satt naken på mitt golv och målade och lyssnade på Grioa. Eller okej, jag hade en stor mysig filt . Och te<3 Hoppas ni mår bra!!!!!!!!!1

1 kommentar:

Mikaela sa...

Din bild är klar!! Jag vet inte om du tycker om den men jag blev nöjd med den ;O <3