onsdag 3 juni 2009

Lilla hål-fots-inlägget

Te cigg akvarell, så ser en redig kväll ut ska ni veta. Vi kanske ska plocka ur mormors bo i helgen eftersom att hon inte bor där nu. Placebos nya skiva är fantasimo-dakapo.

Jag tänkte tala lite om siesta, men jag ska hålla det ganska kort. För ovanlighetens skull är jag ganska kort just nu.

Först och främst; Tack tack tack till alla fantastiska nya och gammla och fördjupade människorelationer som gjorde festivalen fantastisk,

för det var den. Det har jag bestämmt. Jag var glad alla dagar utom fredagen, torsdagen var lite omtumlande men thats it.

Så dagarna lite snabbt;

onsdag; opepp innan avfärd pepp vid anländan mycket kö kö kö som blev fin när man köade med fina sandra lite mandy och jojjo. Jojjo och jag förvandlade kön till en helt annan kö, det är bra. Sen blev det mest sova.

Torsdag; Vakna 7 promenera smsa su2 vid 8 eftersom dom var uppe. Min skola är bäst bäst bäst bäst bäst bäst bäst. Alla kommer alla kommer springa hit och dit alla kommer alla kommer! Hejhejhejhejhejhejejehejejehejejehejhjehehjehjehhejehjehejehjehjehjehejehjehj. Satan gick förbi vårat camb och jag har inte sett den sen den var min tumör som växte sej in i min kropp utifrån, skadan den orsakades kan nog aldrig läka helt men den kan förbises och glömmas bort för en sekund. Sen var det fina människors kamp att hänga i och jag blev bättre vän med en bekant och hängde med alla olika springa fram och tillbaka och hit och dit. kvällen var fantastiska promenaden som var ganska mycket som en tanke i mitt huvud fast på fötter. Jag älskar när mina tankar får fötter.

Fredag;
hahahahahahah hahahahahah hahahahahahaha fuck. Verkligen, dom drasiga skinndragarna drog loss mina axlar. Jacktkråkor i mitt huvud hackade hål på viktiga vettighetsledningar. Mat och sömnbrist var en faktor det inte talades mycket om. Är man ensam på festival är man ensammast i världen. Det säger jag ofta. När den stora stenen rullade över mej och jag fann mejsjälv sitta för två år sedan en sommar. Men det var ingen dans. Typ så. Nu förstår ni vad jag talar om.

Lördag lördag ljuvliga lördag. På morgonen gav den inte det intrycket. Men det som bör läggas till på fredagen men som står häär istället är att cristian och fabian och ck och placebo och trevolt och många andra gjorde väldans finfinfina saker med och för mej den dagen. Fabianplacebo beein the keyword!

Lördagen var fantastiskast på kvällen men även fantastisk på dagen!Det blev dygning och många nya fina snälla bekanta som kommer att sparas som torkade löv i en hemlig bok. Lördag var the neverending fezt.

Söndag;
Mysmorgon som inte alls blev kul när hysteria la sej och jag bara blev död och loj och sjuk och inte alls rolig, men det mesta var jättefint!

Nu har jag översett nästan allt, det vill säga allting jag inte kommer på nu inte kommer ihåg eller helt änkelt inte kom med av vilken andledning som . Inte kom på nu beein keyword! Det var även stölder idioti intressanta diskutioner glädjespridande kära återseenden och mycket mycket annat som hjärna får frågas om. Jag har dess utom filmat en massa.

Men imorgon är det jag som ska bli filmad för jag skall medverka i eriQ adam david(trevolt) s musikvideo! SKA BLI SUPER! Huvudrollsinnehavaren skriver i denna blogg just nu! Dom är bra kolla in dom! Det är för sent för att leta länkar men sök typ trevolt myspace på google så kommer det säkert!

Dethär blev längre än planerat... Men nu ska jag tea måla klart röka lyssna på musik sova. Det är för sent för att vara såhär uppe egentligen. Jag vill dela hela världen med dej, ta min hand så kan vi prata teckenspråk på prins bertils väg. Eller ligga i aspergerrummet och bara flumma.

TA HAND OM ER ALLA DÄR UTE! Och kommetera :D:D:D:D:D

2 kommentarer:

S sa...

åh, finaste pånii!<3
Det var helt underbart!
Förlåt att jag inte var det bästa jag kan vara! Är så livlös och opepp på allt nu för tiden.
Önskar jag kunde vara mer, för dig, och för alla andra! Jag ska försöka bättra mig!
Love you long time<33

Juno sa...

Du är såpbubblorna på min himmel ikväll. Nu ska jag se om en macka med smör kan pigga upp mig. KRAM