fredag 12 juni 2009

WHERES MY FUCKIN BRODWAY!?

Fyra år.
Fyra jäkla år har jag gått där.
Fyra helvetiska fantastiska galna tråkiga förändrande utvecklande inspererande nedtryckande upplyftande år. Jag har kanske inte riktigt fattat än... Randiga kinder överallt, blommor och kramar. Jag höll ihop genom allt. Men när jag kom hem krachade jag i soffan, stirra blankt nån timme eller så... Sen kollade jag på en ny film som visade sej vara ganska mycket av ett mesterverk som ni verkligen borde se den heter up och är så jääääääkla söt!

När jag började på dendär skolan var jag ingen, inget alls. Och detta menar jag ur mitt eget perspektiv kanske självförtroende. Nu går jag ut med moln i famnen... Jag hittade ett säkert ställe, en familj av spec här. Jag kommer att sakna alla mina lärare som haft mej det senaste 1 och 1/2 året här.... Men vi ska hålla kontackten!

Jag ville inte bli för sentimental idag... Det känns som om att köttet i min krop besdtår till 90% av sentimentalitet, så dom har redan utstått mycket av den vanan. Man kommer ganska nära varandra när man spenderar sex timmar om dagen ihop i ett litet klassrum.. Eleverna? Ja där är det väldigt få jag kommer sakna... Mina ottisar, Agust, Filip, kanske någon mer hmm... Specbarnen ibland såklart ! Ibland...

Tack så otroligt mycket för dethär ett och ett halvt åren! Speciellt en som sa att jag ritade fint när jag behövde det...

Men just nu i nuet tror jag att jag dränkt er i räckligt med sentimentalitet! Så vi tar dethär istället;

Cristy är i tjock text för hon är koolast och när båda sjunger är dom snea.

They've got cars big as bars, they've got rivers of gold
But the wind goes right through you It's no place for the old
When you first took my hand on a cold Christmas Eve
You promised me Broadway was waiting for me

You were handsome,
You were pretty, Queen of New York City
When the band finished playing they howled out for more
Sinatra was swinging, all the drunks they were singing
We kissed on the corner then danced through the night

The boys of the NYPD choir were singing 'Galway Bay'
And the bells were ringing out for Christmas day



You're a bum, You're a punk,
You're an old slut on junk
Lying there almost dead on a drip in that bed
You scumbag, You maggot, You cheap lousy faggot
Happy Christmas your a**e, I pray God It's our last

The boys of the NYPD choir were singing 'Galway Bay'
And the bells were ringing out for Christmas day


I could have been someone,
well so could anyone
You took my dreams from me when I first found you
I kept them with me babe, I put them with my own
Can't make it all alone I've built my dreams around you
FINASTE JULLÅTEN NÅGONSIN!
http://www.youtube.com/watch?v=fLb213lak5s&feature=related
Dom i videon är bara random kidz men låten är den riktiga !!!

Inga kommentarer: