lördag 20 juni 2009

Ebbeliebba om allting ingenting lite mer och mycket mindre.

Ska försöka i punkter få allting avklarat så blir det lite kortare kanske och lite lättare att läsa, så nu kör vi igång!

0 Resor, Nu i morgon så drar jag och Gallemattias till min mormors hus i 2-3 dar eller något sådannt. Den 28 åker jag till säffle, den 1 juli till arvika, nån gång i vecka 28 till stockholm, det är vissheten.

0 Kansken kring resor, kanske stannar jag i stockholm några dagar, kanske åker jag tillbaka till säffle, kanske åker jag hem igen. Så långt har jag inte bestämmt. Jag vill hjärna åka på en liten helgresa till danmark med någon gång innan sommarens slut, bo på motel/vandrarhem, dansa på ställen och dricka löjliga virgindrinkar i 1000 olika färger, kanske gå på tivoli?

0 Ang flytten som står runt husknuten och tittar ut en. Andledningen till att jag ska upp till stockholm är att titta på en liten liten lägenhet som eventuellt blir mitt hem, så. Sen måste jag ju självklart packa ihop allting som finns här, det får jag välle börja med när jag vet när och vart jag flyttar in. Det börjar bli lite otäckt fantastiskt verkligt nu. Det börjar bli lite sanningsenligt chockande verkligt nu. Yes.

Men min vän sa något väldigt fint till mej när jag var i hens hem, att man inte behöver göra allting så som dom säger att man ska när man flyttar. Man bestämmer ju själv tänker jag, det är mitt hem förihelvette. Så det är en ganska skön sak att höra. Som matlådor, det lär bli många matlådemiddagar! Frysa in mat man gjort under helgen och så äter man den sen när man är trött efter skolan och inte orkar.

Just nu känns det som att saknaden kommer att bli den värsta biten, tröstsamtal per telefon, när man verkligen bara vill krama någon och är van vid att möjligheten finns... Jag har otroligt fina vänner i stockholm, men dom är jag liksom invand inlärd att sakna. Jag vill att någon ska krama mej och inte släppa taget på flera timmar, det hade varit fint... Men fan! Nog gnäll! Nog ofärdigställda teorier!

0 Idag! Ska jag tvätta kläder och rita och troligen ta det ganska lungt och mysigt, kanske ladda ner någon film eller så, kanske bada. Just nu ska jag göra te, sen snart ska jag värma den skitgoda maten jag gjorde igår! YAy!

0 Midsommarfitta! IT WAS EPIC! Dansade kring midsommarfittan igår med finfinfina vänner och kanske nya vänner! Alla var snälla och glada! För er som inte känner till midsommarfittan är den en rival till den etablerade midsommarkuken som ni säkerligen allihop dansat kring en eller annan eller hela er barndom gång. Om ni inte känner till midsommarkuken sök på midsommarstång på wiki och läs lite bakgrundsfakta förihelvette! :D

0 Detta är några timmar gammalt och opublicerat tills nu, men nu blire inte mer nu ska jag sova, kommentera hjärna, det blir jag alltid glad av vad ni än skriver! Ska försöka publicera något lite mer poetiskt/intressant i veckan sen kanske, hoppas jag hinner vara kreativ *Suck* trött på små tråkiga ofärdiga skisser vid dethär laget, och ni är säkert trötta på att jag spyr upp ofärdigställd skit?

TA HAND OM ER, HOPPAS ATT NI MÅR BRA! KRAMAR OCH PUSSAR OCH OMTANKE! Sandra du är super och jag älskar dej! Tar med toppen till säffle sen så där blire kanske något skrivet med?

2 kommentarer:

S sa...

åh, är det jag sandra du nämnde?
det värmde isf!<33 älskar dig så hemskt mycket!!!

BurgerQueen sa...

a det är du<333