lördag 13 juni 2009

När dom ser dej gå så vet du att dom tänker hora.

Tänk om du hade gått en annan väg?

Eller bara hållit din stora jäkla käft stängd som omväxlig? Det kanske hade varit trevligare på det viset? Ja det hade det... Men nu finns det ingenting att göra för allt är redan gjort. Vem ska tro på dej nu? Skamlöst makalös forskning sväljer ni med hull och hår men en berättelse färgad av tårar och gråt som svartmålar ett svart får?

DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!

Jag har gjort en otroligt söt spellista som jag badade till idag. Jag gillar att bada och kliva ut och känna sej som om man var utskuren ur något med mjuk struktur. Idag har varit en ganska dålig dag på flera sett. Missförstå mej rätt nu, jag menar inte det på ett negativt sätt. Jag har fått en så otroligt bländande skadligt ljus syn på allting att det när det mörkaste mörkret hopar sej så kan jag endå se en utväg. För det mesta .

Åter till mej. Den biten som någon stal som jag aldrig kommer att få tillbaka. Ibland känns det som att jag inte borde ha några bitar kvar kanske... Men lyckligtvis nog så har jag det. Det finns små små fantastiska otroliga varelser i mitt rum i mitt liv som är färger och redskap. Skapande är så jäkla terapheftiskt! en vän som jag inte pratar med längres mamma hade raggat upp nån charmig bildterapheft som jag skulle få börja hos när jag flyttade till stockholm. Nu blir det inte så. Sånnt får man leva med. Nu ska jag dricka te och tänka yogaacktiga tankar...

För det är ju du som klär dej fel, ellerhur?

Om inte.... HMM :)

DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!
DOM JÄVLARNA SKA SKJUTAS!!

1 kommentar:

norasnora sa...

åh säkert!
dom jävlarna ska skjutas
japp det ska dom!